microSTARS Workshops Σεπτέμβριος - Οκτώβριος 2018

pagounia's picture

Τα Κέντρα Υπηρεσιών Επιχειρηματικής Ανάπτυξης microSTARS (Business Development Services Centers) δίνουν τη δυνατότητα σε εν δυνάμει, νέους και υφιστάμενους μικρούς & πολύ μικρούς επιχειρηματίες, να παρακολουθήσουν workshops σε θέματα ειδικού επιχειρηματικού ενδιαφέροντος, με σκοπό την ενίσχυσητης ανταγωνιστικότητάς τους.Πρόγραμμα microSTARS  WorkshopsΣεπτέμβριος - Οκτώβριος 20181)  e-Tools και Μέσα Κοινωνικής ΔικτύωσηςΗμερομηνίες & Ώρες Διεξαγωγής:        26/9/2018          17:00 – 19:00Τόπος:  Κήπος Σεμινάρια, Πολυχώρος δημιουργικής έκφρασης και απασχόλησης, Ορφανίδου 6, Θεσσαλονίκη,  Τηλ.: 2313 078 962Εισηγήτρια:Παγούνη Αγνή,  Υπεύθυνη Γραφείου “microSTARS” στην Θεσσαλονίκης, ΚΕΠΑΣύντομη περιγραφή:Εξοικείωση των συμμετεχόντων με την έννοια της διαδικτυακής επικοινωνίας.  Κατανόηση της σπουδαιότητας μίας εταιρικής παρουσίας στα κοινωνικά δίκτυα.  Τακτικές Διαχείρισης της εταιρικής παρουσίας σε διαδίκτυο και σε social media, με σκοπό την ενδυνάμωση του brand name ενός προϊόντος ή μίας τοπικής επιχείρησης αλλά και την αύξηση των πωλήσεων της.Κόστος Συμμετοχής:  ΔΩΡΕΑΝΔήλωση Συμμετοχής 2) Facebook, ένα εργαλείο για να αναπτύξεις τη δουλειά σου      – Boost up your BusinessΗμερομηνίες & Ώρες Διεξαγωγής:        3/10/2018          17:00 – 19:00Τόπος:  Κήπος Σεμινάρια, Πολυχώρος δημιουργικής έκφρασης και απασχόλησης, Ορφανίδου 6, Θεσσαλονίκη,  Τηλ.: 2313 078 962Εισηγητής:Θέμης Σαρανταένας,  Σύμβουλος Marketing & Ανάπτυξης Επιχειρήσεων, Marketing ConsultantΣύντομη περιγραφή:Η παρουσία μίας επιχείρησης στο διαδίκτυο (Ιστοσελίδα, EShop, Facebook, Twitter, Υoutube, Blogs), πρέπει να λειτουργεί ως "πύλη εισόδου" νέων πελατών προς την ίδια την επιχείρηση.  Συγκεκριμένα το Facebook, είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά επιχειρηματικά «εργαλεία», μέσα από τα οποία, μικρές – κυρίως – επιχειρήσεις, μπορούν να το αξιοποιήσουν για την προσέλκυση / απόκτηση νέων πελατών και τη διατήρηση των ήδη υπαρχόντων, μέσω της ανάπτυξης της ηλεκτρονικής σχέσης. Οι συμμετέχοντες στο εν λόγω workshop θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν για την χρησιμότητα του Marketing Περιεχομένου (Content Marketing) και πώς αυτό δύναται να εφαρμοστεί για να επιτευχθεί ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη της δουλειάς τους.Κόστος Συμμετοχής:  10 ΕυρώΔήλωση Συμμετοχής 3)  Linkedin, ένα εργαλείο για να κάνεις δουλειά… και όχι μόνον για να βρεις      – Do Business, expand your networkΗμερομηνίες & Ώρες Διεξαγωγής:       10/10/2018          17:00 – 19:00Τόπος:  Κήπος Σεμινάρια, Πολυχώρος δημιουργικής έκφρασης και απασχόλησης, Ορφανίδου 6, Θεσσαλονίκη,  Τηλ.: 2313 078 962Εισηγητής:Στέφανος Σκλαβενίτης,  Ιδρυτής της Flipside Digital Media, Linkedin TrainerΣύντομη περιγραφή:Τη δυναμική του Linkedin για τις μικρές επιχειρήσεις ως το απόλυτα επαγγελματικό "εργαλείο" δικτύωσης με μελλοντικούς συνεργάτες και πελάτες πραγματεύεται το συγκεκριμένο workshop, μέσα από το οποίο, οι συμμετέχοντες θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τεχνικές για να προσελκύσουν «κίνηση» στο εταιρικό τους website, να βρουν τρόπους για να φτάσουν σε prospects και leads, να αναβαθμίσουν την επαγγελματική τους εικόνα δημιουργώντας μία κοινότητα από “followers” αλλά και να ανακαλύψουν χρήσιμες πληροφορίες για συνεργάτες και ανταγωνιστές.Κόστος Συμμετοχής:  10 ΕυρώΔήλωση Συμμετοχής 4)  Instagram, ένα εργαλείο για να αναδείξεις τη δουλειά σου      – Brand your BusinessΗμερομηνίες & Ώρες Διεξαγωγής:       16/10/2018          18:00 – 20:00Τόπος:  Κήπος Σεμινάρια, Πολυχώρος δημιουργικής έκφρασης και απασχόλησης, Ορφανίδου 6, Θεσσαλονίκη,  Τηλ.: 2313 078 962Εισηγήτρια:Φωτεινή ΒαβίτσαMarketing Manager,  PURO HellasΣύντομη περιγραφή:Το Instagram είναι το εργαλείο που βοηθά σημαντικά στην ανάδειξη μίας  εταιρικής ταυτότητας.  Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τις εξελίξεις που δημιούργησαν οι νέες τάσεις Instagram, να αξιοποιήσουν αυτές τις τάσεις προς όφελος των προϊόντων / υπηρεσιών της επιχείρησης τους με προβολή αυτών στο Instagram, καθώς και να γνωρίσουν τρόπους που θα τους διευκολύνουν να κατασταλάξουν στο ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του δικού τους Brand,  και πως θα τα αναδείξουν μέσω του Instagram.  Μετά το πέρας του workshop, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να αξιοποιήσουν κάθε υπάρχον και νέο εργαλείο αυτού του Κοινωνικού Δικτύου μέσα από τη δική τους στρατηγική προβολής.Κόστος Συμμετοχής:  10 ΕυρώΔήλωση Συμμετοχής